Spejderstart 16.08.2018
Vores traditionsrige bålaften bliver måske kun med et legebål som dette, men vi håber i har lyst til at hygge jer med os alligevel.
Vi mødes torsdag den 16.08.2018 kl. 18.30 i Aasted Ådal. Vi skal hygge os med løb, lege og snobrød, som vi har bagt hjemme i ovnen.
Aftenen er for alle vores spejdere og deres familier.
Hvis du har lyst til at starte som spejder i vores gruppe er du velkommen sammen med din familie.
På vegne af KFUM-spejder, Ravnshøj-Skærum Gruppe
Christina Stønbach, tlf. 2144 5334 kfumrs@gmail.com