Kære alle
Vi er i Sogneforeningens bestyrelse enige om, at vi vil gøre vores synspunkt klart i debatten om vindmøllerne vest for Skærum. Jeg vedlægger derfor det brev, der i dag er afleveret til Frederikshavn Kommune.
Med venlig hilsen
Anne Engmann
Læs brevet her