Skærum Aktivitetshus følger de nye corona restriktioner.
Huset er derfor stadig lukket for alle aktiviteter til og med 31 januar.
Vi glæder os til genåbningen.
Desværre ser vi os nødsaget til pga. stigende energi priser – at hæve brugerbetalingen fra 10 kr. til 20 kr. Vi håber på forståelse for dette.
Med venlig hilsen
Pva. Bestyrelsen, Skærum Aktivitetshus
v/formand Lone Pedersen.
