Vi synger julen ind i Skærum Kirke
Torsdag den 12. december kl. 19
Det bliver en festlig og stemningsfuld time med
Luciaoptog,
Ådalens Sangkor,
Sang ved Helle Sulbæk
samt fællessang
Vi slutter af med kaffe og klejner hvor vi kan ønske hinanden en glædelig jul