JULEFROKOST den 16/12 kl. 18.30 i Kreativ-klubben🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻
Vi har alle noget mad med til en fælles julebuffet, og drikkevarer til eget forbrug, bjesk kan jo deles bordet rundt hvis man synes
Skriv evt her i kommentar hvad man medbringer, ellers laver vi en liste i morgen aften som er næste mødeaften. Alle håndarbejdsglade er velkomne, har man ikke været med før, så er man også velkommen, mandage i ulige uger kl. 19
Vi glæder os til at se så mange som muligt 🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻
