Hej 😀
Vi har i år taget valget om at aflyse julestue og julefrokost grundet corona restriktioner – vi er rigtige ærgerlige over at måtte aflyse men vi må desværre ikke være så mange samlet og julefrokosten skal allerede slutte kl.22 🥴
Vi hænger selvfølgelig julestjerner i vinduet i aktivitetshuset og der kommer juletræ op udendørs som der plejer 🎄🎄🎄
Vi arbejder også på at kunne lave lidt ekstra julestemning i byen – som vi glæder os til at vise jer🌲
Vi vender stærkt tilbage med julestue og julefrokost i 2021🎄🎅🏽
Emma Olesen
Pva Skærum Sogneforening