Kære borger i Skærum
Efteråret er kommet hvilket betyder indendørs hygge. Derfor indbyder vi til sæson første spis sammen aften
Fredag den 28. septemper 2018 Kl 18 i Skærum Aktivishus
Medbring selv din mad +drikkevare til din egen familie. Maden bliver placeret på en fælles buffe.
Marius vil gerne lave æblekage til kaffen.
Pris 20 kr pr. voksen.
Ta egen familie og naboen med.
Mange hilsner
Skærum Sogneforening