Den 24. oktober var der en spændende artikel i Nordjyske, om vores byudviklings projekt. Pga. rettigheder kan jeg desværre ikke vise den her.

Et vigtigt punkt i artiklen er det store borgermøde den 8. november – kom med alle mand – vi skal vise hvad Skærum kan.